kvällen

tur att man har såna kanon vänner. satt här hemma i min ensamhet och hade tråkigt, tur då att jag fick komma på filmkväll hemma hos frida med hanna,edvard och daniel. så efter en dusch och klädbyte var det bara att hoppa in i bilen som precis kom!

igår fixade elina mitt hår och det var superduper fint! hittade en bild på mobilen som jag slänger in i väntan på restena av kvällens bilder!
  
(andra bilden är inte nån bra hår bild, men den är glad och det var så kvällen var-glad och kanonbra!)

Kommentarer
Postat av: Ida

Fin du var i håret :) vad har Elina lurat i dig under kvällen? ser inte ut som om du bara har druckit sprite ;D <3

2009-03-22 @ 17:38:51
URL: http://idalarssonida.blogg.se/
Postat av: karin

tack! :) och det var inte elina som lurade mig, och i glaset var det bara sprite (som komponent alltså;P) <3

2009-03-22 @ 18:37:56
URL: http://kolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0