klassfest!

gårdagen var tid för klassfest. taggat hela veckan och nästintill alla i klassen kom så det var skit kul! kom några andra grabbar också framåt kvällen och det var så himla roligt! det blev singstar, twister och givetvis en hel del olika kortspel! så det här med att komma i säng blev inte i tidigaste laget, vilket egentligen skulle ske hemma men det blev att sova kvar här hos elina. jag tror att klockan var bortåt helv 5 innan det började bli lite tyst, dock så finns det ju alltid några som inte somnar utan ligger vakna och pratar eller gör annat och jag är ju en av dem. 
sammanlagt var vi 10 stycken som sov över, i vardagsrummet där jag sov var vi 5 stycken-innan en flyttade till köket för att vi inte kunde vara tysta. men det bjuder vi på! när jag väl somnade sov jag iallafall kanon bra och det var så varmt och mysigt så. 
imorse var det dock en hel del bakismonster kan jag säga (och jag var inte en av dessa!).

nu har alla droppat av härifrån och elina har städat och varit en så duktig husmor att vi nu ska unna oss lite film och mys!
bilder från kvällen kommer så fort jag har fått alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0