friday night

gårdagen spenderades först hos ida med tacos, paj och singstar! jisses va kul det var, vi fick t.o.m med killarna på att sjunga! efter det gjorde vi oss iordning och stack sedan vidare till elina. även om det inte var så mycket folk där kan jag säga att det var ett jädrans drag! så himla roligt var det, endel lite konstiga diskussioner och åsikter men det var bara kul för mig att gå runt där och skratta lite åt det. sen var det hemgång, kände mig konstigt nog inte trött även fast det var fredag och jag brukar vara död efter klockan 10. så men vid 5 gick vi upp och började göra oss iordning för att krypa ner i sängen, helle tog översängen och ida satt och snackade en stund innan hon gick in till sitt rum.
sen så när vi kom ner till frukosten (snarare brunch kanske) hade ida fixat väldigt mysigt och gott! och nu är det hög tid att göra sig iordning för att åka till malin för födelsedags fika!

Kommentarer
Postat av: Helllee

tack för en mys rolig fredag :)

2009-03-09 @ 18:59:56
Postat av: karin

tack själv gumman! :)<3

2009-03-10 @ 06:13:35
URL: http://kolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0