kaaatching!

började dagen med en sovmorgon. så himla skönt har jag nog aldrig sovit tror jag. var antagligen det som behövdes efter i måndags natt. väl i skolan var det tre inte allt för betungande lektioner. sen traskade jag vidare till gymmet och möte upp robban där. inflamationen i benen har släppt men eftersom det var han som hjälpte till att ge mig den så var jag ju tvungen att pina honom idag. mohahaha, jag ska nog bli torterare i mitt framtida liv.
slängde även in en solning, så skönt att jag nästan somnade. dock så har jag bränt mig lite på nästippen, men det var det ju värt endå!

och just nu sitter jag och bra ler alldeles för stort. jag har nämligen fått ett brev idag. ett brev från vägverket, min uppkörning är framflyttad med en vecka!! jisses vad glad jag blir av sånt här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0