degar dag

som så många andra söndagar finns den här för att man ska kunna sega sig igenom den. idag har jag verkligen inte gjort nånting. inte ett smack! gick upp, duschade, tog på mig kläder och morgonrock och har legat i sängen och kollat på sex and the city the movie. och nu är klockan 4. man skulle kunna säga att jag uträttat mindre än vanligt en dag som denna, och ändå så brukar jag inte göra så mycket på söndagar så här års.

igår kväll var jag bara hemma och somnade när jag försökte kolla på filmen. väldigt skönt. och för mina stackars ben som inte känner sig glada än har sängen varit det prefekta stället idag.
men vad är det man ser när man kollar ut då? jo en massa snö! och ni vet, jag älskar snö och vinter, men just nu känns sommaren mer lockande måste jag nog faktiskt säga! tänk att bara kunna gå ut och sätta sig under parasolet med en bra bok och ett glas isvatten. is är visserligen det sista jag vill tänka på nu, ligger och är lite små kall, men under den starka solen finns det inget bättre!


dags att dega vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0