allmänt jävla negativ bara..

nu börjar jag bli nervös. matteprov imorgon. just nu känns det som om jag kan mindre än vad jag gjorde när jag började plugga idag. att våran mattelärare har sagt "det här kommer vara det svåraste prov ni någonsin gjort, det kommer bli jävligt svårt!" känns inte så himla positivt heller..

ida kom och hälsade på iskolan idag också, eller ja hon hälsade på under lunchen:P och så slutade vi tidigt idag, ingen matte eller engelska så kom hem med 1-bussen. alltid lika skönt. så kilade jag till kondis och köpte bananbakelser till mig och pappa, han fyller ju trots allt idag! efter jag överraskat honom med det var det bara att gå en trappa upp och sätta igång med pluggandet. har suttit mer eller mindre hela eftermiddan. men som sagt så botar det inte min nervositet! men det är bara att bita ihop, går det så går det! om inte så finns det ju omprov (även om det är det sista jag vill tänka på just nu).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0