alla tiders!

körningen gick som en dans. både jag och mickan fick beröm och lärde oss snabbt hur vi skulle tänka och göra. och efter det, vilket var klart vid 12 ungefär, mötte jag upp grabbarna och hanna i matsalen och där satt vi tills vi skulle gå på en föreläsning om "ätbara vacciner". det var ju så lagom kul att lyssna på när man var så glad att man kunde spricka, eftersom det faktskt hade gått rättså bra ändå. och sen när det ringer mitt under föreläsningen och jag är mycket smidig och går ut och får en mycket glad nyhet, så känns det ju inte ett dugg lättare att sitta och låtsas vara intresserad av vad hon säger. visst det var nog interessant, men under omständigheterna (dom mycket glada omständigheterna) var det inte så lätt att lyssna!

så nu när dom tidigarelagt (eftersom ingen förstod vad jag menade när jag sa framflyttade så har jag fått leta rätt på ett annat ord) både uppkörning och uppskrivning, känns det som jag svävar på moln! det är inte långt kvar mina vänner, inte långt alls! åhh vilken frihet det kommer bli, bara kunna ta bilen och åka en sväng när man inte har något att göra eller om man bara vill ta sig nånstans.
men jag är riktigt riktigt nervös! hoppas jag kommer på nått som kan lugna mina stackars nerver..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0