you know it!

just nu har jag egentligen ingen ork för att göra en sammanfattning, jag har knappt ens ork att hålla ögonen öppna men jag gör ett tappert försök!
middagen i torsdags med hannas pappa och hans studenter var kul, och den varade länge! vi skulle inte åka därifrån senare än 11-halv 12 sa han. jag kom in hemma hos sebbe vid halv 2, och såklart kände jag mig inte ett dugg trött! sebbe låg dock och sov så himla djupt att det verkligen inte gick att få liv i honom! hade sovmorgon och slutade tidigare på fredagen, vilket var uppskattat. fixade iordning mig och åkte sen till hallsberg igen där det var dags för klassfest! så jädra roligt var det, kubb- och tårtätarturnering, och väldigt trevligt sällskap! blev hämtad av sebbe runt 12 och åkte hem till honom och myste en stund. lördag var det sovmorgon som gällde igen, var lite seg under dagen konstigt nog..
på kvällen hade vi middag här hemma för en massa folk. sen så tänkte karro och jag att det är lika bra att kolla hur läget är på kanalfesten i askersund, så vi hämtade upp sebbe, nicko och lisa och åkte sen dit. var dock inte där så länge, vädret var inte så lockande och det var inte sånt drag som vi hoppats på. fick med mig sebbe hem och söndagen var det sovmorgon med stort S. vi kollade på tennisen och jag körde sen hem honom (och stannade till i pålsboda och röstade på vägen hem(!)).
idag tog jag hannas bil till örebro där det var klassdag som gällde! diverse tävlingar blandades med tipspromenad, korvätning och tårtätning! körde sen raka vägen till hallsberg eftersom jag skulle jobba vid 15, men tji fick jag-jag började inte förrens 16! så där hade jag 1½ timme att slå ihjäl. lånade en baddräkt och solade och har sen jobbat fram till kvart över nio ungefär. och nu sitter jag och läser på inför biologin som jag ska skriva prov i imorrn. och försöker tagga om till att orka gå upp 6 och sen veta att jag inte kommer hem förrens sent som sjutton eftersom jag ska jobba imorrn också..

men det är inte långt kvar tills det är sommarlov mina vänner, och det taggar vi inför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0