måndags trött, som vanligt.

ojoj tiden går verkligen kanon fort nu, nästan så fort att jag inte vet hur jag ska hinna med allt!
i torsdags åkte jag som sagt ner till skåne och hade det trevligt. det var väldigt roligt att komma ner igen efter ett år och se hur allt ändrat sig, fast ändå inte! i fredags var det avslutning med middag och sen packade vi in i bilen och sen åkte malin och jag hem.
hann hem och byte om och åkte sen direkt till kumla där förfesten var i full gång! åkte in till klaras och åkte sen med halv 2 bussen hem till hallsberg. eller så var planen iallafall. men vi hoppade av i kumla och skulle på nån fest, där det skulle vara ett jädrans drag, men så var inte fallet. efter många om och men kunde vi iallafall ta oss hem (sebbes pappa fick åka från jobbet och hämta oss..) och på lördagen var det sovmorgon som gällde! vi blev dock väckta av hanna som ringde och sa att det var bad som gällde. så vi stack iväg till stranden och hade det riktigt varmt och skönt. senare åkte vi och grillade vid nån sjö och åkte sen till örebro till yeah-festivalen. det var väl dock ingenting för oss kanske så vi skulle åka ut till en fest i åbytorp, vilket inte heller var så slående. så det blev att åka hem och lägga sig.
igår var det ju morsdag så vi gick upp tidigt för att åka och hämta jenny och sen åka och äta morsdagsfrukost hemma hos sebbes mamma. super trevligt och det hela avrundades med kubb och badminton turnering! sebbe skjutsade hem mig och det var morsdagsmat som stod på schemat. satt ute i solen hela dagen och njöt, kanonväder verkligen! på kvällen åkte jagoch körde ett pass med skivstång, jenny som  fick med mig. och idag kan jag säga att det känns, i hela kroppen!

just nu sitter jag och pluggar på fysiken. prov imorrn och jag är inte taggad ett dugg för det. borde ha pluggat mer inför, och just nu har jag inte riktigt motivationen för att göra det heller egentligen. äsch det får gå åt helvete, ska ju läsa skiten ett helt jävla år till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0