sommarlovet börjar med en massa chafförande!

torsdagen blev inte så lyckad som vi hade hoppats på. det började bra men sen dog allting ut och vi kom hem vid 11, tog oss lite att äta och gick sen ner och värmde upp mig under täcket. (det blev ganska så kyligt att gå från centrum och hem till sebbe, så mina fossingar värmde sig gärna mellan sebbes varma lår när vi kröp ner!) vaknade inte allt för sent utan gick upp och tog mig en varm och skön dusch och traskade sen ner i regnet och köpte blommor till mina kära studenter! kollade på när dom sprang ut (jag såg dock inte så mycket eftersom alla hade sina paraplyer uppfällda) och sen åkte jag med hem till karro och var där och fick mat och tårta! gick hem och hämtade bilen och var sen chafför till kumla där det var förfest. körde sen in 4 mycket taggade brudar till örebro och åkte sedan och plockade upp hanna och åkte hem till hennes mamma. väl där fick vi vara lite lekledare och skjutsade sedan hem en hel drös med folk till karlskoga. jag körde full bil och fick hitta tillbaka hem själv-och klarade det mycket bra! jag hann bara parkera innan det var dags att åka in och hämta några studenter och köra hem dom. åkte sen raka spåret till sebbe.
lååååång sovmorgon (kom hem nästan prick 4 på natten) och vi grejade med lite allt möjligt på dan. på kvällen var jag chafför igen. först var det familjen till min kusin på kalas och sen skjutsa in syster hanna till stan. åkte till min andra hanna och kollade på film och åkte sen och hämtade syster och de andra brudarna och körde hem alla. sen åkte jag till hallsberg igen (även denna gång var klockan nästan prick 4).
och idag har det varit en typisk bakisdag. sebbe och hans pappa var på hallsbergsfestivalen igår så dom var ju inte alltför pigga och jag hade ju kört bil till sent på natten så kände mig inte heller helt fräsch i huvudet. jenny kom och vi åkte och hyrde film och köpte lite godis. runt halv 11 åkte jag därifrån, sebbe ska nämligen jobba imorgon. och han har inte riktigt samma härliga tider som mig-stackarn börjar klockan 7..

nu börjar ögonlocken bli riktigt tunga, det känns skönt att jag inte ska gå upp tidigt och jobba. börjar inte förrens vid 4 vilket känns helt okej!
god natt och sov så gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0