sista pluggandet inför sommaren - check!

jodå fysiken gick åt helvete..

åkte till marieberg med hanna och fick avreagerade mig efter provförlusten med lite shopping. kom hem med ett par skor, underkläder och den där väskan som jag så länge gått och suktat efter! blev inte den bruna som jag först tänkt, utan den svarta som nog faktiskt är snäppet vassare.
nu sitter jag i sängen och halvfryser, blir att byta om och krypa ner och lägga sig snart. börjar dock 11.20 imorrn och får skjuts hela vägen av syster hanna, så nån brådska att somna känner jag inte direkt. har bara matte imorrn där vi ska redovisa vårat fördjupningsarbete, jag och klara har jobbat på och blev faktiskt klara i tid idag! och sen får jag se hur jag ska fördriva tiden för vid kl 4 ska det vara möte inför sommaren med alla vikarier och sommarjobbare. men nånting finns det väl alltid att göra i hallsberg (ojoj, ni hörde alla ironin va?)


ELINA MARGARETA SUND, du är en klippa! klarade uppskrivningen idag, så nu är det inte långt kvar förrens du kommer in i körkorts-gänget!

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja jag hoppas på det! Väldigt, väldigt sent om sior.. (Ogilla (hata?) Henrik)

2009-06-03 @ 17:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0