onsdagen den 3 juni

gick upp vid 9 och begav mig ut och sprang. åt en ordentlig frukost och fick sen skjuts till hallsberg där vi redovisade på matten och lyssnade sen på malin och antons redovisning. och sen slutade jag. åkte faktiskt hem och tog sen hannas bil till hallsberg för tandläkardate och möte på jobbet. åkte hem och kom sen fram till, med mig själv, att jag var tvungen att sticka till marieberg och handla nånting jag kan ha på mig! klassfest på fredag och imorgon ska jag och hanna med på middag som hennes pappa ska ha med sina studenter! det känns ju lite nervöst kan jag säga! så får se ifall det bli den nyinköpta klänningen eller om det blir en fin tröja och byxor/kjol. men som hanna sa, jag har ju en stor och snygg väska nu så jag kan ju ha med mig allt att välja på! ;) 

nu ska jag traska ner och kolla på greys anatomi med mamma och hanna och sen antagligen lägga mig, även fast jag börjar vid 20 i 1 imorgon! härligt med sovmorgon. ännu härligare att jag efter min och hannas romantiska date (vi har valt att se det på det sättet! hihi) ska till sebbe och sova där! hatar att sova ensam och nu har jag gjort det i en hel evighet känns det som! men imorgon ska jag ligga och värma mig och kramas med honom hela natten! åhh jag blir helt glad av bara tanken på det.
imorgon ska jag även in till örebro och kolla på när karro har bal! hon är så himla glad och jag är också så himla glad!

nehepp, tvn väntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0