midsommarfirande!

jobbade i torsdags kväll och åkte sen hem till en mycket trött sebastian. vi gick inte upp förrens sent igår och åt frukost och sen var det dags att åka hem, båda skulle på midsommarluncher. kom hem och fräschade upp mig och åt sedan jordgubbar och glass! familjen åkte sen till mina kusiner och fortsatte firandet. själv så trippade jag över till karro där vi började firandet! blev en hel del kortspel, och jag hade inte nån större tur med det där alls.. så när vi kom fram till brevens var det fullt drag som gällde för mig! träffade en massa folk, dansade helt galet och ringde upp 47 kr! och jag kan inte minnas att jag pratade så mycket i telefonen! (hmm, vad kan det bero på..?) nåväl, kom hem framåt morgonkvisten och frös som en tok! så jag letade rätt på mjukisar och en fleectröja (stavas det så? jaja, ni fattar!) och på med det över sovtröjan. och givetvis ett par raggisar på det!
vaknade för ungefär en timme sen men har leggat och dragit mig och funderar på att gå neråt nu och kanske äta nånting. ikväll vet jag inte vad jag ska göra, om jag ens ska göra nånting. jobbar imorgon och börjar klockan 7(!). inte för att jag kan se att det kommer så himla många och badar dagen efter midsommar, det finns väl inte så många som kan köra då.. men det är bara att bita ihop och jobba på.


ha en trevlig midsommardag allesammans och gör ingenting som jag inte skulle göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0