kvällen är fixad, igen!

mamma, pappa och jag på bio ikväll-helt kanon! blir att kolla på baksmällan, den har fått väldigt bra recentioner av alla jag har pratat med som har sett den och det känns som en passande film för dagen också.! så det blir tidiga bion och sen ska jag hem och lägga mig så jag orkar med hela morgondagen i simhallen. efter jobbet stannar jag till hemma hos karro för lite mys-kanoners på det!


ajaj!
förövrigt så ramlade jag i en stentrapp, och studsade hela vägen ner, på jobbet (så nej jag var inte full) i torsdags  och har fått världens smaskigaste blåmärke på underarmen. syns kanske inte så bra på bilden, men jädrar vad det känns må jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0