lördags segheten börjar ta ut sin rätt (redan imorse egentligen)

utgången igår spenderades inte i kumla över huvudtaget. direkt efter jobbet styrde jag min turbo mot marieberg och byte om och fräschade upp mig hemma hos hanna (blev ett svart linne, korta jeansjackan och ett par jeans som jag lånade av hanna). vi taggade till ordentligt och när vi väl kom fram till örebro var vi två mycket glada brudar!
traskade till liquid och möte upp sebbe, nicko, emil, albin och en till kille som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på.. vi gick in och sen.. ja ni vet hur det är att vara på krogen; en hel del prat, massvis med drickande och skrattande!
efteråt kilade vi upp till macedonkan för grabbarna skulle äta, vi gick ut för att ta luft och kommer sen in och märker att dom gått. skyndar till busshållsplatsen (där 701 i vanliga fall går..) och läser att den inte kommer komma. tar av mig skorna och hanna och jag springer ner till konserthuset för att hoppa på bussen där, men där står det flera andra som ska till kumla och säger att bussen inte kommer att gå förbi. jahapp, tur att syster var inne i stan och skulle få skjuts hem av david så vi kom hem vi med!
lägger oss i soffan/fotölj och dör på en gång. vaknar av teletabis vid kl 6 och jag byter då från att ligga ihopkrupen i fotöljen till utsträckt i sängen. klockan ringer vid 9 och det är bara att pallra sig upp, men hjälp så mitt huvud mår. ringer mamma och hon får skjutsa mig till jobbet. jobbar (förövrigt så en av killarna jag jobbar med den här helgen är även ordingsvakt, och det var han som var vakt igår. så han förstod att jag var lite seg.. örhm..) och fixar sen skjuts av sebbe till hanna och har lite mysigt med henne på marieberg köpcentrum och sen hemma i soffan. åker hemåt ganska tidigt, kvinnan taggar ju om och är ute ikväll med! jag däremot känner mig fortfarande seg och måste tänka på jobbardag imorgon igen.
MEN SEN ÄR DET SEMESTER!

hanna och jag sticker på måndag, så när jag kommer hem imorgon ska jag väl se till att packa ordentligt! har ingen anning om hur länge vi är borta, det är sånt man märker. men vi hoppas på bra väder så vi kan bada i massor! och om det inte blir bra väder, badar vi iallafall!


godnatt mina vänner och ha en fortsatt toppen helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0