sol, jobb och harry!

nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå så jag får åka till jobbet. hade planer på att åka lite tidigare så jag skulle kunna lägga mig ute och sola och eventuellt bada lite innan, men nu har det kommit några moln som inte alls ser ut att tycka att det är en bra idé. kanske blir att steka en stund i solariumet istället.
och efter jobbet ikväll blir det som sagt bio! direkt när jag slutar hämtar jag upp emmy och sen hämtar vi upp hanna och sen sticker vi in till den stora staden! emmy fixade biljetter till harry potter så det är det vi ska sitta och vara halvrädda för under kvällen (iallafall jag kommer nog vara rädd:P) ska bli riktigt kul fast jag kommer inte ihåg om jag sett den tidigare (?) men det går nog bra ändå!

så jag väntar inte bara på att klockan ska gå jag måste kolla vad jag ska ha på mig för kläder ikväll! jag förstår inte att det alltid är ett sånt dilema, så nedrans svårt att bestämma sig. ikväll ska man ju bara sitta där i mörkret men man måste ju ändå "se bra ut", man vet ju aldrig vad som händer!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ha så kul på bion, är lite avundsjuk ;) (har förresten börjat skriva lite i min blogg igen, så att du vet ;))

2009-07-15 @ 16:34:15
URL: http://idalarssonida.blogg.se/
Postat av: k

förstår att du är avundsjuk, och filmen var bra! ;) (och jag vet, håller ett öga där!)

2009-07-16 @ 01:44:40
URL: http://kolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0