watch me again

i måndags efter jobbet åkte jag till hanna och vi styrde vidare in till stan. gick runt där några timmar och åkte sen hem och försökte somna-vilket när man ska sova med hanna inte är det lättaste! sen ringde klockan vid kvart i 6 så då var det dags att försöka pallra sig ur sängen och vakna till och sen åkte vi till bilprovningen för att besikta lilla ibizan! det gick som en dans, kom hem och dog en kort stund framför en film och sen fick jag åka iväg igen och jobba! åkte sen och hämtade upp hanna och vi åkte till marieberg, och jag är botad! shoppade loss ordentligt på nya accesoarer, bla en ny kanon snygg klocka som jag är mycket nöjd med!


kanon härlig ring jag hittade dessutom! dock är mobilen inte den bästa kameran, men ni får hålla till godo med detta!

åkte sen hem till hannas far i pålleboda där det bjöds på middag och vin, för att sedan avrunda kvällen med spel av alla dess slag! så somna tidigt gjorde vi inte då heller.. idag vaknade vi inte allt för tidigt och efter middagen var det dags för mig att åka till jobbet och jag hann tillochmed sola en stund innan.
och imorgon är jag ledig så då ska jag lura med hanna på ett äventyr, vad det blir avslöjar jag inte än! vi får ta det som en uppvärmning inför allt galet som ska komma att hända inom en snar framtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0