helgens bravader

håller på och fixar med lite färger och former här på bloggen. känner att det är dags för ett litet ombyte på den här fronten, ska även göra om på rummet-nya färger och former där med! så ni får ha tålamod tills det är slut på renoveringen!

i fredags åkte vi och hämtade upp hanna och sen elina och åkte sen till emmy! väl hemma hos emmy började peppet ordentligt och när vi var lagom glada åkte vi till örebro och kvällen spenderades på frimis-väldigt kul! jag har faktiskt aldrig varit där förut så det var kul med något nytt! blev verkligen en hel kväll och våran skjuts kom vid 2 och hämtade oss och jag stannade hos emmy och vi letade efterfest men det blev det inte så mycket med, så det blev sängen istället.
lördagen var en något segare dag. vi vaknade tidigt och sen tog vi det lugnt och kollade på tv. nytorget fick bjuda på frukost/lunch och vi stannade sen på netto och köpte godis och cyklade sen hem och bokstavligt talat dog i sängen. kollade runt lite på datorn men mestadels bara hade lungt och skönt. när jag kom hem kände jag mig fortfarande lite sliten så det blev film och mys med familjen.
idag har vi skjutsat pappa till tåget och sen åkte resten av familjen till marieberg och ikea, och -håll i er!- jag köpte ingenting! verkligen ingenting! visserligen är det bra för min stackars plånbok men för mitt stackars psyke hade det kanske kännt lite bättre..

just nu är det satc med hanna som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0