redan fredag och dags att börja tagga!

dagarna rullar på och nu är det bara 3 arbetsdagar kvar till jag har min vecka semester! känner mig alldeles trött på att jobba och två helger irad är ingen höjdare..
men ikväll ska det firas att det är sommar och fredag så utgång i kumla är det som vankas tror jag bestämt! härligt att jag inte börjar jobba förrens vid 10 imorgon. jag har dock inte bestämt mig vad det blir för outfit och hanna jobbar nu och slutar när jag börjar så hinner inte brainstorma med henne om det heller! jag får helt enkelt gå på min egen känsla och ta fram nåt härligt och somrigt.

på måndag börjar somsagt min semester och det firas med att åka till västkusten med hanna! ska bli himla skönt att åka bort ett tag, och spännande för jag har aldrig varit där förut. får se hur länge vi är borta, kan bli hela veckan, kan bli bara några dagar. men kul ska vi ha iallafall! 


jag vet inte men ibland känns det som det är bra, men ibland inte. rörigt kanske det kan sammanfattas som.  

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas ni hade det kul på The Gspot ;P <3

2009-07-04 @ 12:34:37
Postat av: k

blev tackochlov inte Gspot utan liquid och som namnet antyder fanns en hel del liquid där med! ;) <3

2009-07-11 @ 23:35:45
URL: http://kolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0