packning inför västkusten!

äntligen är det färdig jobbat för denna gång! en veckas semester och hanna och jag sticker imorgon. det kanske är bäst att jag går upp och packar färdigt, eller iallafall börjar packa så det inte blir så mycket att göra färdigt imorgon. för mina damer och herrar imorgon åker jag på semester! (och ja jag vet att ni har fått höra det ett par gånger, men det är för att jag vill att ni ska förstå att jag tycker det ska bli så himla skönt!)

håller på och kollar inför min tatuering nu också. är så himla taggad på det att jag nästan spricker, jag kan dock inte besluta mig för vad jag vill göra först. men jag har iallafall 3 veckor på mig att bestämma mig helt på hur jag vill ha det! (ska ju ge blod den 28:e och får inte tattuera/pierca mig på 6 månader innan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0