ikea, nora och örebro

dagen började segt och jag kom inte riktigt igång förrens jag satte mig i bilen och styrde mot hanna. väl där hade jag med en lista att välja aktiviteter ifrån och vi började med ikea (eftersom det var det som låg närmast). vi provade soffor, sängar, stolar, lampor, porslin och allt möjligt man kan tänka sig hitta på ikea! efter det åkte vi vidare till nora, där vi kikade i butikerna, åt mat och givetvis glass! det är väl därför man åker till nora liksom! lagom när vi åkte därifrån började det regna men när vi kom till örebro var det inte så farlig så vi drev runt en stund och satte oss sen inne i krämaren och kollade på folk-en sysselsättning jag skulle kunna hålla på med hur länge som helst!

min lilla snuttegumma! haha, ojoj nu fick ja till det va hanna? ;)

sen var det hemfärd och när jag kom hem svidade jag om och begav mmig ut på en springtur och körde några övningar här hemma.
imorgon vankas det jobb och efter det blir det planeringsmiddag med hanna emmy och förhoppningsvis elan! :) ska bli väldigt mysigt, dock så jobbar jag lördag så det blir nog inte en allt för hård kväll! inte för mig iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0