går ut hårt efter semestern!

usch fyfan. så känns det att börja jobba kl 6 en måndag direkt efter att man haft en veckas semester. och att man har gått och dragit på sig en förkylning och kände hur febern höjdes under dagen är inte heller allt för kul. så när klockan började sig 3 ringde jag malin och fixade så jag hade en kompanjon att kolla på film och käka lite godis med.
dock så drog jag i mig en ipreen och halvsov genom halva filmen, men det känns lite bättre nu efteråt iallafall! får inte bli sjuk nu, ska jobba imorgon, ska på bio på onsdag och är ledig till helgen! plus att jag ska ge blod om två veckor och man får inte ha varit kraftigt förkyld de senaste två veckorna när man ger.. så det här är nog ingen kraftig förkylning försöker jag övertala min kropp samtidigt som jag proppar mig full med c-vitamin och fyller på järnförådet.

bilderna från semestern kommer under morgondagen. börjar inte förrens 3, så då borde jag hunnit leta fram sladden till mobilen som jag inte hittat än.
nu är det dags att nanna kudden, mycket sömn är det som behövs-gick upp vid 5 imorse och det är banemej inte mänskligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0