snabbisomlysekil

nu har vi kommit hem och varit hemma några timmar. jag är helt slut, det har verkligen varit en toppen vecka-helt, och då menar jag HELT galet!
just nu sitter jag och myser med familjen och kollar på film. kände inte riktigt att jag orkade med något annat, har inte direkt blivit så mycket sömn inatt (okej, ingen alls). och det har nog inte blivit så många timmar under veckan sammanlagt skulle jag tro.  
tänkte slänga in lite bilder från våran vecka, men dom kommer upp imorgon när jag orkar tänka klart. måste ta och gallra lite bland bilderna först-endel är inte riktigt avsedda för stora vida internet! inte ens för visande nån mer gång!

"what happens in lysekil stays in lysekil"

nu ska jag fortsätta kolla på filmen och sen gå upp och sova i min egen underbara säng. så himla underbart att åka bort och vara borta men att komma hem är minst lika underbart det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0