blodgivning och som alltid; jobb

igår hjälpte hanna och jag till lite här hemma, bäst så för husfridens skull. så när vi var färdiga med våra uppdrag här hemma stack vi vidare till marieberg och traskade runt en stund. dock hade vi ingen större ork för det så det blev hem till casa de hanna för filmtittning och slöande.
idag var det uppstigning vid 11 och dags för frukost och sen åkte vi in mot stan, där det var dags för mig att ge blod för första gången! det gick snabbt att ge blod men jag fick lite blodtrycksfall så jag fick ligga i mycket skön säng några minuter tills jag kände mig pigg och kunde gå igen, haha. åt en ordentlig lunch uppe på stan och sen var det dags för jobbet. där det inte hände nånting spännande alls och ingenting verkade funka, allt var slut eller trasigt..
att man då får höra från hanna som ringer så fort hon satt sig i bilen efter jobbet och säger att hon har serverat peter magnusson alldeles nyss gör ju att man känner att nånting roligt kan alltså hända här i trakten, dock inte på alléhallen.. nåväl att hanna har fått det stora nöjet med en sån grej gör även mig lite sprallig!

jobb två dagar till sen är det kalas som gäller, mamma fyller 50 på fredag och det ska ju firas ordentligt! att jag sen är ledig resten av helgen är ju bara helt kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0