överraskning!

gårdags kvällen spenderades i kumla hemma hos elina och där vankades det överraskningfest för hanna! ett tag var läget allvarligt, hanna var inne i örebro med sin mamma och skulle på bio(!). men hade inte nån av oss "bokat" henne? nej, det gjorde vi i senaste laget (när hon redan var inne i örebro ringde vi). men vi pratade med hennes mamma och fixade så hon skulle skjutsa henne till elina, så straxt innan dom kom fram ringde janna och sa att dom var på väg. så alla skyndade sig, gömde sig i dom olika rummen och sen när elina öppnade dörren och hanna klivit in hoppade vi fram och skrek "surprice!"
och givetvis började vi sen sjunga för henne och kvällen vart riktigt rolig!

så idag har jag hållt mig lugn och sett på chuck-marathon på 6:an. nyss var farmor och farfar här och namnsdagsfikade (erika idag), men sen hittade jag snabbt tillbaka till soffan där mollie och jag myser under en filt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0