straffpoker

kvällen igår spenderades hemma hos frida. den började lungt med lite kortspel och musik. sen så kom vi på att den som förlorar får utföra ett straff som dom två andra ska komma på. herregud säger jag bara! (eller det är kanske det karro ska säga..?;P) en hel del konstiga och så himla roliga straff hann det bli innan vi tillslut slutade för att vi trodde vi skulle dö av skratt!

så jag kom inte hem och i säng förrens vid kl 3, så idag var det karro som väckte mig med att ringa! lagom när jag kom tillbaka från promenaden var det bara att börja med lunchen. och nu är det dags att dammsuga rummet och sen plugga.. idrottsprov imorgon och så måste man ju hinna med lite trevlig matte också!

peace out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

dö av skratt är rätta ordet, har inte haft så kul på länge!! :D

2009-01-18 @ 19:28:35
URL: http://friorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0