kärleksdag

herregud, nu är det ju nästan helg igen! skönt att veckorna går så himla fort nu!

idag har det inte heller varit någon vanlig dag i skolan utan det har varit en så kallad "kärleks och må-bra dag".
började med en föreläsning om sex och relationer, och inte av den gamla vanliga tråkiga typen utan för dagen var den riktigt rolig faktiskt. dock så kan man inte säga att föreläsningen om stress på eftermiddan var lika kul, så jag förstår att det inte direkt var så många som stannat kvar (om jag skulle uppskatta tror jag att ungefär hälfen av alla som var där på första föreläsningen kom på andra..) den var faktiskt riktigt seg och man räknade tillslut sekunder i hopp om att hon snart skulle sluta prata. sen var det tipspromenad som gällde! och den kan jag säga gick snabbt, läste fråga 1 och 8 resten bara kryssade vi i.
sen så var jag en stund hos farmor och farfar och var ett mycket trevligt barnbarn för att sen komma hem och bara göra ingenting! måste säga att inte göra nånting kan ibland vara det bästa som finns!

nu är det sängen som gäller, sista skoldagen innan helgen, så det gäller ju att vara taggad!

Kommentarer
Postat av: Karro

me loves you<3 (tänkte att det var passande när det var kärleksdag ;D)

2009-01-23 @ 18:18:56
URL: http://frickans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0