kämpigt

idag har allting känts kämpigt. det var fruktansvärt tungt att gå upp ur sängen och desto värre att kliva av bussen ut i kylan vid skolan. väl i skolan är det bara att ånga på som vanligt och göra allting så bra man bara kan och helst ännu bättre.
jag säger bara tackochlov att jag slutade tidigt idag. jag behövde verkligen komma ifrån skolan och plugga hemma istället.. (!) så ett X (stort x) antal timmar, av pluggande, senare känner jag mig någorlunda nöjd med vad jag uträttat och känner att en lite tyngd har fallit av axlarna.

tack och lov att mina brudar finns och förgyller min dag, allt från att bjuda på ett skratt till att hjälpa mig när allt känns förjävligt! ni är kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0