helg

idag har julsakerna plockats ner och man verkligen känner att det går mot vår! jag älskar julen och vinter, men det ska bli skönt med lite ljusare tider och inte behöva vakna av att månen lyser in rakt i ansiktet.. plus att med våren så kommer ju sommaren och sommar är något man inte har ett dugg att tänka på nu! och så kommer ju sommaren spenderas som 18-åring (från den 12 april!) så livet lekar av bara tanken på det!

igår kväll hade karro och jag mys med let´s dance och mat. ikväll ska vi antagligen till frida och, ja kanske se på tv eller spela spel eller nått sånt. tråkigt brukar vi iallafalla aldrig ha! :)  så nu ska jag byta gardiner, traska till karro för lite käk och sen så drar vi väl vidare!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hur många dagar är det kvar till den stora dagen nu? du har ju så bra koll :P <3<3

2009-01-18 @ 13:55:34
URL: http://idalarssonida.blogg.se/
Postat av: k

haha, klart jag har koll! idag är det endast 85 dagar kvar!! :D alltså 90 dagar kvar tills det är krogen som gäller! ;)

2009-01-18 @ 16:06:25
Postat av: Helle

...får jag också va med o leka någon dag ?

.. eller har jag gjort någe fel ?

2009-01-18 @ 19:08:57
Postat av: karin

klart du får vara med! förlåt för att jag inte ringde eller så, men jag tänkte inte så långt..

saknar dig!<3

2009-01-18 @ 19:42:37
URL: http://kolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0