hasta mañana!

sitter och pluggar på biologin till imorrn. det går riktigt tungt nu, men jag har svarat på nästan alla instuderingsfrågor ordentligt och läst det mesta i boken.  
och det faktum att det imorrn är fredag (alltså helg!!) kommer lite som en överraskning, veckorna går ju så himla fort! dom går tillochmed så fort att jag inte känner att jag hinner med det jag vill, även fast jag har gjort en planering över varje dag. men så kommer det alltid upp någonting som man MÅSTE göra, och man skjuter upp något annat som man egentligen också MÅSTE göra.. men jag hoppas på att det löser sig, jag har ju faktiskt hela livet på mig, så allting måste ju inte ske precis nu (även om det verkligen, verkligen egentligen gör det).

men nu måste jag faktiskt fortsätta med biologin.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0