dvala

hela dagen har varit som en enda hög med ris; det går inte riktigt att få det som man vill utan att det hela tiden ska rasa lite. morgonen började 5.15 då jag vaknade abrupt och inte kunde somna om, hur mycket jag än försökte! så jag gick upp och gjorde en ordentlig frukost och åkte sen till skolan. väl där så slutade vi vid kvart i 1, "åhh, vad skönt. då hinner vi med 13.05-bussen" hinner jag tänka innan jag kommer på att jag ska jobba 15.30-21.30...
så jag satt kvar i skolan och hann med att göra mikrobiologi och matte! så det kändes ju faktiskt riktigt bra!
sen var det som sagt dags att jobba. det gick bra, jag var trevlig men kände mig ganska så ringrostig (hur länge sen var det inte jag jobbade egentligen?!). efter en mindre kollaps fick jag städa lite och sen åka hem.
så rishögen jag pratade om tidigare var i bland av ett lite klibbigare ris, eftersom allt inte var helt hopplöst!

och nu är det inte så mycket mer att göra än att säga godnatt, för nu kan jag säga att jag är riktigt utkörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0