12.25

typisk lördag. karro har nyss gått hem, hon skulle till frida och plugga och sen skulle dom på bio. så nu sitter jag här vid datorn. men tro inte att jag är missnöjd för det, nejnej. jag har passat på och beställt 3 par underbar skor! så under vecka 7 kommer dom hem, kanonbra på det!
egentligen så behöver jag plugga nu, men jag har varken ork eller lust för det. så jag funderar på att tvinga med mamma till marieberg (jag måste ju köra mycket nu inför körkortet liksom..), plus att min garderob behöver ett drastiskt lyft!

kvällen ska kanske spenderas i hallsberg med bowling, hanna och gänget! får se hur det blir med det, nu har ju syster hanna kommit hem så henne vill jag ju hinna spendera lite tid med också.


nåväl, nu kan jag inte sitta här längre. nu ska jag gå och börja min övertalning av mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0