vuxenpoäng

idag har jag samlat vuxenpoäng, jag fyller ju faktiskt 18 om precis 60 dagar så får sätta lite fart med samlandet ;) så för dagen blev det något som jag trodde skulle vara äckligt, jag har ätit sushi för första gången i mitt liv! och det var faktiskt helt okej!
och vi fick se resultaten från biologiprovet - 4 poäng ifrån max!! (dock 1 poäng under mvg...) men det var något som jag blev sjukt överraskad över, det kändes visserligen bra när jag skrev det men så bra visste jag inte! så dagen har kännts bra och smärtfri efter det!

nu är det hög tid för mig att sova, imorrn kl 8.00 ska jag nämligen köra med lotta och jag tänkta kanske (läs ytterst kanske) läsa lite engelska innan eftersom jag inte hinner efter skolan pga att jag ska jobba (yttligare vuxenpoäng!)


sovsågott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0