tjugotjugo

tacos hann det bli igår, men sen drog vi vidare in till örebro. skulle ha blivit askersund men vi tänkte om och åkte runt lite över allt istället. tack så jätte mycket för kvällen ida (eller jag ska kanske säga natten eftersom vi kom hem vid halv 4), kanon bra att du har körkort och kan leda ut oss på äventyr av alla dess slag!

nu håller jag på med the final tuch av spanska uppdraget, som visserligen skulle vara inne i fredags, så att jag kan skicka in det. så just nu frågar jag mig själv; varför karin valde du ännu mer spanska?
bara en vecka kvar i skolan och sen är det sportlov, det är den tanke som håller mig levande just nu!

Kommentarer
Postat av: Ida

äventyr av alla dess slag, så sant så sant, XD ska jag skratta eller gråta?

2009-02-08 @ 23:49:39
URL: http://idalarssonida.blogg.se/
Postat av: karin

haha, ja skratta är ju alltid roligare men gråta är kanske det som behövs? ;)

2009-02-10 @ 06:14:31
URL: http://kolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0