män som hatar kvinnor

som sagt, matteplugg hela dagen - och det har jag faktiskt hållt mig till också! just nu är jag arg på det, jag har suttit med ett och samma tal i över en timme! och jag förstår inte vart det har blivit fel. hmm, det talet kommer jag plåga hanna med på måndag kan jag lova..
men annars så tycker jag det har gått rättså bra under dagen, har dock inte kommit så långt (det är sjukt många sidor att gå igenom!) men det kommer ju en dag imorrn också. men vad ska vi göra imorrn? jojustja vi ska ju fira pappa, som fyller på måndag. men jag har en plan. jag går upp på morgonen (eller jaa inte allt för sent iallafall) och sätter igång på direkten! sen när det kommer folk glider jag ner och är social, och kan sen komma upp till min älskade mattebok igen.

gårdagskvällen spenderades i soffan. sovandes från halv tio. pinsamt, men jag var sjukt trött.
ikväll tänkte jag dock inte somna, verkligen inte. mamma, pappa och jag ska nämligen iväg på bio! män som hatar kvinnor blir det, både pappa och jag är helt förälskade i böckerna (tog en vecka att läsa ut trillogin) så våra förväntningar är höga och alla som har sett den verkar gilla den så det känns riktigt kul! så nu ska vi äta lite och sen ska jag göra mig iordning (känns inte så frestande att gå på bio med mjukisar och flottigt hår..) och sen sticker vi! så örebro se upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0