seriöst plugg..

pust. större delen av dagen har gått på för fullt. just nu har jag krypigt upp i sängen, sitter med ryggen lutad mot kuddberget och kikar lite på matten. faktiskt! kan ju inte påstå att jag pluggar men av att kolla igenom anteckningarna hoppas jag på att något sätter sig. funderar på att skriva över alla formler, uttryck och regler till derivering och allt sånt i ett nytt block, mitt gamla har blivit lite fullt och det är bara 3 lediga sidor kvar.
just nu funderar jag även på om jag ska gå ner och göra mig en kopp varmchoklad, men jag är så mätt fortfarande så jag är inte säker på om det skulle bli gott (inte gott? är jag galen?!) när jag var nere på gymmet förut så kände jag ett sug efter tacos, så på bussen ringde jag mamsen och hon köpte lite grejer och vi gjorde i ordning det när vi kom hem - va gott det var, var ett tag sen vi åt det!

men en kopp varmchoklad kan man ju alltid få plats med, och så har jag hört att man pluggar bättre av det också! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0