pulkaåkning!

kvällen/natten bjöd på äventyr, så min dag blev mer än räddad!
snackade med peo och åkte till honom en stund och såg på film, sen drog vi vidare till kumla och hämtade marcus. sen vidare till hallsberg, till anders och där gick vi till backen och åkte pulka (stjärtlapp, tefat, madrass, lakarn allt vad som fanns funkade). jisses va kul det var! det var kallt men det är smällar man får ta när man har kul som sjutton. sen åkte vi tillbaka till anders en stund och värmde oss. började kolla på två filmer, men det började bli sent (ungefär 2) och det var ingen som hade någon större ork att kolla klart på någon av filmerna. så vi började skjutsa hem en massa coolingar, en här och en där och kom inte in förrens klockan var halv 4. så vi kom i säng rätt sent och när det väl började snarkas bakom min rygg kände jag mig inte ett dugg trött. så där låg jag vaken och hade inte minsta uns av trötthet i mig. somnade någon halvtimme och vaknade igen. sammanlagt blev det väl inte så mycket sömn, men ni har hört det förut; hey, är inte loven till för att man ska vara vaken så mycket tid som möjligt!?

kom nyss hem, så man kan väl säga att denna dag också blev räddad. och dessutom, nu ska jag straxt sticka till karro och flumma, har ju inte träffat henne på flera dagar - måste ju få höra allt skvaller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0