torsdag

idag har jag kört bil hela dagen. verkligen. har ju som sagt varit pappa privat chafför idag, så vid kl6 var det dags att glatt skutta ur sängen (ironi mina vänner, ironi). men nu har jag kört genom örebro i rusningstrafik, både på morgonen och eftermiddagen. och dagens bilfärd har blivit sammanlagt 47 mil! så den körningen känns bra att ha med sig i bagaget!

och nu på kvällen var det möte på jobbet med alla vikarier. vi åkte lite tidigare, fel av mig, jag planerade att åka lite tidigare så jag skulle hinna träna en snabbis innan. men när vi kom dit var det bara en halv timme kvar tills mötet började (så klart) så istället satte jag mig i bastun med inpackning i håret och halvsov, hade det inte varit för att det satt några andra där inne som pratade med mig hade jag nog garanterat somnat. sen så åkte vi (jajemen jag körde dit och därifrån också) och väl hemma jag satte mig ner och kände att jag var helt livlös. jag vet inte om det var att jag suttit spänd när jag kört eller om det bara är för jag är så trött på det där nu! 

men imorrn är det fredag så nu gäller det att ta nya tag!´´
sleep tight darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0