tjugotvånollsju

shoppandet med helle resulterade i några fynd! även helle hittade vad hon ville ha, efter en stund ;)

nu är jag så trött att jag knappt vet vart jag är eller vad jag heter, och ända sättet jag kan komma på för att bota det är genom att lägga mig och sova. och imorrn gäller det att vara pigg och allert eftersom jag ska agera chafför (utan körkorrt visserligen) till pappa när vi ska jobba. så större delen av min torsdag kommer att bestå av att köra bil, inget jag har något emot. och på kvällen är det möte på mitt andra jobb, det jobb som jag faktiskt får pengar ifrån pappa (även om det känns som att större delen går till skatt..). trevligt att bryta av torsdagskvällen med ett möte. så morgondagen kommer garanterat också bli en lång dag.

men hey, är inte loven till för att man ska vara vaken så mycket tid som möjligt!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0