tjugofemte-februari-tvåtusennio

bra men lång dag. nu är jag trött, och känner att så fort jag lägger ner huvudet på kudden (alltså om en inte för lång framtid) kommer jag somna på en gång. mumma på det!
körningen gick bra, nu är stadskörningen inbokad också! som ni kanske märker så kretsar mitt liv lite runt det där körkortet, jag är så sjuk ivrig på att få ta det! skulle kännas så jädra bra att bara kunna åka ut en sväng, och inte behöva fixa skjuts så fort man ska nånstans.

imorgon blir det en heldag i skolan och så funderar jag på om jag ska träna efteråt också. hmm, får se hur det blir med läxor. måste väl tyvärr plugga inför matteprovet på tisdag, och då menar jag plugga utav bara tusan!

nu är jag så trött att jag knappt orkar tänka på att lägga mig tillrätta i sängen. john blund är hård mot mig nu, bäst att lyda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0