tjugoett.femtioåtta

nu är jag helt slut. pluggande tar på krafterna! men jag får nästan skylla mig själv, det har varit lov en vecka så jag hra ju haft gott om tid. men som sagt det har varit lov. hur ofta vill man då, frivilligt, ta fram läxböckerna och sätta sig? nej inte har jag varit ett dugg taggad för det iallafall. dumma robert att lägga det dagen efter man kommit tillbaks från lovet..
nu är sammafattningen klar, så nu blir det läsa alla anteckningar, sammanfattningen och boken. hoppas på att nånting sätter sig, sen så är det bara att hoppas på att han där uppe är glad och på min sida imorrn.


(några av dom sidor det har blivit ikväll)


Kommentarer
Postat av: Ida

Det fixar sig ska du se, skönt att höra att du tog lov på lovet iaf ;) saknar dig <3

2009-02-23 @ 22:14:50
URL: http://idalarssonida.blogg.se/
Postat av: karin

hehe, jodå det gör det på ett eller annat sätt!

klart man måste ha lov också;) saknar dig med, men nästa vecka smäller det! ;D <3

2009-02-24 @ 18:41:48
URL: http://kolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0