tio.fyrtioåtta

jo förresten, det är ju för sjutton sportlov hela den här vecka också! inte för att jag tror att det är så många som behöver bli påminda om det, men det känns iallafall väldigt skönt! så just nu sitter jag och bara gör ingenting, ska snart agera mattant när min kära syster kommer på lunch. och annars så blir det nog endel pluggande för min del, jag vet det är lov "ta det lugnt och slappa!" men om man har prov så har man..

men jag lovar, pluggning kommer det nog inte bli så mycket av. men det låter bra i huvudet om man intalar sig själv att man kommer plugga lite iallafall! hihi, jag är så smart att jag kan lura mig själv! (eller vänta hur blev det där nu?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0