thank God it´s friday!

kom nyss hem. blev att gymma en sväng efter skolan. hade inte riktigt samma motivation som igår men det vara bara att bita ihop och köra på! skulle egentligen blivit ben med robert, men latmasken kom inte. får plåga honom för det nästa vecka, mohaha!!

nu sitter jag här hungrig och väntar på att maten ska bli klar, så det blir lite mysmiddag med mamma och pappa som faktiskt även har bröllopsdag idag. så det blir marängswisch till efterrätt, sånt gillar jag! resten av kvällen kommer nog spenderas antingen i soffan eller kommer det hända något? nja tror inte det, känner mig trött och morgondagen skall spenderas åt matteplugg!

och inte att glömma är att min powerpuffpingla (ida) är på väg hem, kommer med tåget vid 9 till hallsberg! så henne hoppas jag på att träffa i helgen också, men hon har ju lov nästa vecka så vi har ju en hel del tid på oss att flumma :)

den här låten har fått mig glad idag, hörde den både på bussen i morse och nu på kvällen! :)
http://www.youtube.com/watch?v=ctzQaZ79ks8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0