pluuuuuuggg!

herregud,den här veckan har inte varit så mycket förutom pluggande känns det som. spanska inlämmning, engelska glosor och kemiprov imorrn och jag börjar bli riktigt orolig nu för kemin!

fast igår var det (med tanke på att det var lillördag) fest. men först efter skolan åkte hanna coh jag in till örebro och hon tog hål i tungan! om jag säger som så så är jag inte lite taggad på att ta själv, utan jag är jädrigt taggad! men det måste jag vänta med i 10 veckor (endast 66 dagar tills jag är 18). sen åkte vi hem till hanna en stund och fixade oss och drog sedan vidare till hallsberg som sagt. väl där var det drag. missförstå mig inte, utan det var ett jävla drag!! så där spenderades kvällen. för vissa tror jag att det blev lite mycket, men eftersom hanna inte fick dricka något var jag nycktert moraliskt stöd (nästan nycktert).

så att kliva upp idag var lite halvsvårt, men efter en timme på gymmet var jag vaken! och nu är det dags att.. håll i er!.. - PLUGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0