lördags bravader

gårdagen blev inte som planerat. mamma och jag var aldrig på marieberg (jag ska fortsätta med min övertalning idag). och det blev ingen bowling heller eftersom alla banor (!) var upptagna. i hallsberg, kumla tillochmed örebro, överallt!
så elan och jag bestämde oss snabbt och hastigt att vi skulle åka på bio istället. så av med mjukisarna, fram med kläder och smink på 20 minuter. 20 minuter är ganska bra med tid egentligen, men när man precis börjar känns det som man verkligen inte ska hinna. men det gjorde vi, vi fick till och med vänta en stund på bussen (men det berodde nog mer på den lite annorlunda busschaffören). 

så väl i örebro gick vi och kollade om det fanns några platser på valfri bio kvar, och det fanns det. så vi såg på valkyria. väldigt bra film, men mindre bra platser. folket runt omkring oss förstod nog inte att man ska vara lite tyst på bio.
och så fick vi chansen att se på örebro-fjortisar live när vi väntade på bussen inne på donkan, herregud säger jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAA, tack! :D blivande mattelärare ;) hehe.

2009-02-01 @ 16:32:34
URL: http://friorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0