lördagen

kidnappningen igår resulterade i bio och "crousing". det började med att vi var något sena in till örebro för att hämta ut biobiljetterna som var bokade. men vi hann, missade bara en liten liten stund av reklamen. vi såg på Bolt! en helt klart sevärd film! jisses va kul den var! de två tjejer (25+) som satt bakom oss tyckte, utan tvekan, att den var kul. om man säger som så så var dom inte tysta med vad dom ville ha sagt till varandra, men med det sällskap som jag var i kunde vi bara skratta åt dom!
sen åkte vi till kumla och sladdade lite (nämnde jag att det var tre killar jag åkte med?) och sen åkte vi runt och letade fest. den fest vi sen skulle till var det ingen som visste vägen till och efter att ha skjutsat lite folk här och där så vi åkte hem istället. men det var ett himlans roligt äventyr, tack grabbar för kidnappningen!

nu sitter jag och väntar på att mina älskade mongon ska komma, tacos och melodifestivalen är det som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0