happy!

wihoo, halkan gick alla tiders! var super nervös när jag åkte dit, men när jag förstod att det bara skulle vara hanna och jag i bilen med kom-radio som enda komunikation till dom andra, då kändes allt helt plötsligt mycket bättre. och att få tillsagt hur man fort man ska köra och sen försöka undvika en allt för skarp sladd var så jädra roligt! så nu känns körkortet så himla lockande att jag spricker av förhoppning!!

och igår fick jag även ett brev. addreserat från hm, Yeees mina skor har äntligen kommit! (lägger ut bild ikväll) så det här har varit en kanon dag hela dagen, och den blir ju inte sämre av att jag alldeles straxt ska åka iväg på en klass boxersize. första gången jag kör det så det ska bli kanonkul det med!

och som en liten parantes har jag sett TVÅ polisbilar med blåljus påslaget - som åkte ner på våran lilla väg!! och både pappa och jag var ju så nyfikna att vi nästan svävade (fast pappa inte vill erkänna det) så vi åkte en bit bortanför vårat hus, men då mötte vi dom igen. hmm, ville dom bara rasta bilarna och kolla på den vackra naturen eller var det något farligt som krävde två polisbilar som hände i bengan? mysteriet tättnar..

Kommentarer
Postat av: the kriminal

puuh, jag kom precis undan!!! säg inte till nån att jag var där, okey??!

2009-02-11 @ 10:13:19
URL: http://frickans.blogg.se/
Postat av: karin

jag ska försöka låta bli att ange dig.. ;)

2009-02-11 @ 22:55:13
URL: http://kolofsson.blogg.se/
Postat av: Ida

heey, måste ha handlat om det där som stod i tidningen, hur var det nu hmm... för ung för sin last. Tror att polisen har fått smak för alkoholen nu, de vill ha mer!!

2009-02-15 @ 21:59:40
Postat av: k

2009-02-16 @ 10:12:44
Postat av: karin

haha, helt klart! men jag vet nu att dom stannade vid ett hus mittemellan våra.. hmm, vad hade dom där att göra då?

2009-02-16 @ 10:13:36
URL: http://kolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0