back to school

skola idag igen. mycket jobbig morgon, jag hade stängt av alarmet 4 gånger innan mamma började skrika på mig. brukar ju tyvärr bli så när jag inte sovit så mycket natten innan.
väl i skolan startade vi med matteproblemlösning. lite jobbigt att försöka tänka när man helst skulle ligga nerbäddad i sängen, men det är ändå ganska skönt eftersom det inte är den jobbigaste lektionen. annars så har det varit en typisk måndag med lektioner till 15.20 och bussen går halv.

och väl här hemma har jag bara klivit in, tagit med en bit melon och nu sitter jag och skriver en sammanfattning på mikrobiologin. det här med sammanfattning är något jag skulle rekommendera till alla, kanon smart sätt att gå igenom allt en gång till! och det man inte vet eller inte kommer ihåg kan man kolla upp och skriva dit. så det kommer min måndagskväll tyvärr bestå av.  helst skulle jag göra något mysigt och ta det lugnt, men det får vänta till en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0