alla hjärtans dag

hela dagen har spenderats med min absoluta favorit, karro. började med att hon kom över, hon hade varit på krogen i fredags så jag fick ringa och väcka henne lite, för att äta en mycket romantisk frukost, med våfflor och kärleksmums till efterrätt (jodå man kan ha efterrätt till frukosten!)


och nu på kvällen innan jag gick hem till mig igen har jag hjälpt henne med vad hon ska packa inför kryssningen som hon ska på imorgon med frida och hennes familj! så nu får jag klara mig i några dagar utan dom, men med de sysslor jag har att göra kommer nog tiden flyga förbi.

så karolina, du är så himla bra och jag är sjukt glad att du jämt finns där för mig. tack för det! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0