11.14

som sagt i förrgår var jag på kalas och sen hos elan. kanon mysigt (om man bortser från att jag fick sitta och vara livrädd under första filmen ;P) och jag tror att det var vissa brudar som var riktigt trötta där framåt natten (samtliga 3).  så efter att ha sovit med elinas pratande mage var det dags för frukost, klä sig och sen åka till hallsberg.
satt på körskolan i lite mer än en timme och, håll i er, nu känns det som det börjar fastna! så överlycklig gick jag vidare och jobbade i 4,5 timmar. efter det var det dags för ett ordentligt pass nere på gymmet. och min personliga tränare (läs personliga torterare) för dagen var robert, som kommit tvåa i styrkelyftning två år i rad. och om jag säger som så så känns det idag! det känns verkligen!

sen åkte jag och kollade på film och hade det väldigt mysigt, och kom inte hem förrens vid halv 4. men det var det värt.

dags att kliva upp ur sängen kanske, idag ska jag ju faktiskt åka iväg till marieberg med helle och sätta sprätt på lite pengar! synd att pengarna försvinner så fort bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0